Kalendarium

* Od 5 do 30 września 2017 r. - piesza pielgrzymka do Santiago de Compostela
* bezterminowo: Akcja społeczna Zielone Bronowice

sobota, 9 maja 2015

Trzy lusterka w locie

W poprzednim wcieleniu z pewnością byłam kotem. Uwielbiam wspinać się na drzewa. Mam ogromną słabość do wież i innych wysokich punktów. Z góry świat wygląda inaczej. Nawet noszę buty na platformach, żeby oderwać się od ziemi i zgubić duszę pośród chmur.

Fot. Wojciech Jantos

Dzika przyroda prezentuje się, oczywiście, pięknie z każdej perspektywy. Najmilszym dla oka momentem było niespodziewane przecięcie naszej drogi przez trzy spłoszone łanie. Samice jelenia szlachetnego błysnęły lusterkami tak szybko, że nie zdążyłam ustawić ostrości. Dużo więcej cierpliwości w pozowaniu wykazują producenci miodu. Pod koniec naszego spaceru na niebie narysowała się wskazówka, w którym miejscu szukać należy garnca ze złotem. Nie miałam przy sobie łopaty, więc muszę jeszcze wrócić do Blechnarki po mój skarb.









2 komentarze:

  1. Śliczne zdjęcia z przyrodą, która pięknieje z każdym dniem :) Aż dusza rwie się do gór... Nieważne czy małych, czy dużych:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia. Gdy byłam mała lubiłam wspinać się na drzewa, chodziłam po dachach i innych wysokościach. Teraz już nie i unikam jak mogę:)

    OdpowiedzUsuń